roadtrip

avslutning med gänget i åre för nåra veckor sen bestod av fem timmars skoteråkning vilket var jävligt kul. sen drog vi till trondheim, åt en god middag och försökte få in mig på nåt ställe där åldern inte var 20. funkade faktiskt. (även att det var 23  där vi gick in, ) sen ströva lite på stan och picknick bakom den stora kyrkan (minns inte vad den heter) med vitt vin, ost, räkor och bröd, MYS!
sen hem, hann med sista svängen ute i Åre med Lena på tottebo, golvet gungade i takt med reagge musiken. bilen startade inte när jag skulle hem med all packning så vi fick rulla igång den, kom till slut hem och packade, åkte till farmor och farfar i göteborg och hade väldigt trevligt. elin och linnea var med ett par dagar men sen åkte dom hem till jobb & skola. men jag stannade nåra dar till och var ute och gick med farmor, sov middag och tog det väldigt lugnt, njöt av solen och värmen. sen for jag vidare till Tk i skärhamn, shit vilket vackert place, alldeles vid havet och massa klippor. trivdes sjukt bra där och vi hade jätteskoj, åkte till Uddevalla en kväll och hälsade på alla andra grabbar också. kul att se allihopa. sen for jag vidare till Maria i Linköping, grymt skoj att träffa henne igen alltså! vurpade med longboarden och fick nåra rejäla sår.. är lite halvt småslagen överallt men men de läker.
kom hem igår efter två veckor och nu kommer jag kunna vara här nåra dar sen kommer jag bli rastlös igen.. har massa planer och ideér att genomföra så det löser sig nog ändå.
nu ska jag till strömsund sen flytta in hos NALU, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback