100 dagar kvar. . .

Återigen godmorgon.
 jag vet, klockan är snart eftermiddag men det känns fortfarande som morgon för mig.
Hade fått sms av Erik 06.54 imorse, han hade somnat med datorn i sängen :)

Lånade telefonen igår på jobbet och ringde till mamma, kändes skönt att prata med henne, var faktiskt en vecka sen jag gjorde det sist.. för övrigt har vi varit här en vecka nu, haha.. en vecka sen vi körde in i den här staden vid sex-tiden på morgonen... parkerade vid ett stängt McDonalds, bara Erik och jag vakna..  vi gick ut för att kolla läget lite, hittade ett fint betongrör som vi kröp in i och myste lite, sjukt bra start på norge vistelesen skulle man kunna säga :)

Sov rätt länge imorse, vaknade vid halv elva och såg att det var blå himmel, så jag tog en liten promenad, det blåser som tusan men skönt med lite sol och värme iallafall. Sen tog jag svängen förbi trädgårdslandet och plockade lite smultron, en squash och några plommon. så nu har jag nyss ätit frukost här i soffan med datorn i famnen. Gröt, smultron, plommon och några vindruvor, lyx :)

Snart åker Maria & Nalu till BARCELONA.  ! yahoo =)






Det jobbigaste med att vara här är inte att tjäna asmycket pengar, det är inte den stora trädgården med alla härliga grönsaker & frukter, det är inte den billiga hyran eller mina sköna sambos, inte heller den coola bron eller den mysiga "ön" med kyrkan och fornminnen på. Inte heller arbetskamraterna på jobbet som, trots att jag inte förstår ett ord av vad som säger, är supersnälla och glada.

Det är att jag inte kan träffa Erik..och det är jobbigt,

eftersom jag är jättekär i honom ...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Söta Du! Vad kul att hitta en till blogg att läsa :D min mailadress är [email protected].
Det verkar som att du lever gött :D Ta hand om Dig! Det är sunt att sakna. Och sunt att vara kär.
Puss

Postat av: Anonym

åhhh.. jag glömde skriva: Du är ju så söt att jag bara kan le!

2006-09-07 @ 16:25:32
Postat av: erik

hej sötis! saknar dig 1000 1000 mycke. kan inte du komma hem? ja ska viska en sak. pussar /din erik

2006-09-07 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback