är söndagar den bästa dagen? nääva

Idag har vi en äkta söndag. emma läser, elin sover och jag sitter och chillar och lyssnar på musik, jag skrev brev förut till en mörk snygging :) käkade godis till frukost och drack tusen liter mjök.
är aningen rosslig i halsen igår efter a, gudhjälpe mig hur många cigaretter jag rökte igår! men är det fest så är det minsann. Grymt synd att vi inte hade en kamera igår, åh det var roligt alltså. Vi kom dit vid halv sju tiden, missade fotbollsmatchen men skärhallen hade vunnit över packeriet med 1-0 efter straffar, spännande! så.. sen satt vi och pratade med alla, Tina berättade att det finns ett ställe typ tjugo minuter härifrån där man kan hoppa fallskärm! Jaa sa både Elin och jag i kör och vi bestämde (då lät det ju jättevettigt!) att vi skulle göra det tillsammans, oavsett vad det kostar. men det låg runt 2500:- tror jag, Tina visste inte om det handlade om 1 eller 12 hopp, :) men det kanske räcker med ett!
Sen strömmade det in mer folk och vi pratade med Öyvind, Oddvar, Arild, Magne, Wissam osv.. så sjukt roliga namn i Norge alltså! Skönt att det finns Tommy, Linda, Nina och Rune också, så man kan uttala deras namn på ett vettigt sätt :)
Polisen kom (!) vid elva tiden då grannarna tydligen hade klagat, vi hade suttit ute hela kvällen men nu behövde vi gå in, så festen dog lite grann, många som hade dansat på bordet var inte riktigt på samma nivå, toppen hade sjunkit liksom. Men vi fick en godrink av Tommy, Emma gick hem (bra idé faktiskt) och sen drog jag, Elin och två andra killar in till byn i taxi. vi gick in på en klubb med ett polskt namn som jag aldrig kommer ihåg vad det är, aaaasmycket folk men lite dans och london låten yahoo! varmt som tusan men en gratis öl och sen var vi helt slut. dock inte fullt lika slut som tjejen som låg medvetslös på toalettgolvet medan fyra av hennes kompisar försökte väcka henne genom att försiktigt slå henne på kinderna och badda vatten i pannan. illa, illa. Vi tog en pizza till kvällsmat, jag hittade en 100:- och sen tog vi nattbussen hem, garvade som fan på hemvägen kommer inte riktigt ihåg åt vad just nu..... =)
Så vi var hemma vid fyra tiden, sov dåligt som fan, men vaknade vid ett och sen har vi inte gjort så mycket mer än blivit galna på flugorna som är överallt, huuva!

nåväl, nu får det bli till att skicka lite mail. Peace!


E R I K = M Y S

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tänk vad man får lära sig var dag. Tryck här och vips så har du alla bilder. Gäller bara att komma ihåg var jag tryckte ! Super bra med alla era möten, verkar väldigt demokratiskt och bra.
Inte fallskärmshoppning.
Vilket lag höl du på ? saknar er kram Mamma

2006-09-24 @ 22:43:48
Postat av: Karl Hemborg

Jag är i vårat kära 137 igen!

Postat av: Johanna Åhrberg

Vad kul det är att läsa hur ni har det :) verkar som om att det mesta är toppen iaf! har nyss varit i turkland en sväng, hade med mig din adress för jag tänkte skicka vykort.. men på bussen till flyget hem kom jag på att jag glömt att skicka vykort över huvud taget, så det kan gå ibland :) men jag hoppas vi kan höras nått snart! saknar dig! KRAMAR!

2006-09-28 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback