längtan efter vinter

åh, måste nog köpa mig en sån här mysig grej att ha i knät när jag har fått lön.
fan vad seg jag är idag, vaknade för ca en timme sen och har mest fördrivit tiden på olika vintersidor eller vad man ska säga, burton, dreams, skistar, tom kollat jobb i åre inför vintern.. längtar längtar längtar tills dess man är ute i backen en solig dag :) ska bli gött att åka lite skidor igen, blev ju inte så mycket av med det förra säsongen.
funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng och lyssna lite på lauryn hill eller om jag ska käka frukost framför datorn och sen gå ut och ta en cigg. ja för övrigt skulle ju vi sluta röka, därför vi bara köpte med oss typ fem paket från sverige. men igår gick elin & emma och köpte ett paket för typ 73:- så vi skjuter upp det där med att sluta röka till lite längre fram :) jag tyckte vi skulle köpa rulltobak så man fick göra det själv och känna sig som en äldre dam, men jag tror dessutom att vi aldrig skulle ha det tålamodet.. =)
nog om det.

fick ett sms igår av NALU som gjorde mig sjukt glad. mina drömmars kvinna, inga undantag.

peace, love and starpax .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback