hundra frågor..

DAGENS:
klädsel: eriks shorts och en t-shirt
frisyr: uppsatt sen jag duschade igår
låt: you were ment for me-jewel
tv: bara serier från eriks dator
vill ha: ett jobb, faktiskt
sjuka: snorig
tråkigaste: att det regnade
roligaste: Ella!

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag + Erik
såg dig gråta: Erik
fick dig att gråta: det var nog jag själv, typ
fick dig att börja skratta: Erik och Ella
du gick på bio med: haha, Erik
du gick på stan med: Nalu
skickade ett e-mail till dig: säkert från nån sida på internet när jag har glömt mitt lösenord
skickade ett sms till dig: Niklas
skickade ett lunarinlägg till dig: har inte ens lunar..

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: ja!
bråkat med ditt husdjur: nää.. de går väl inte heller
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: njaa det tror jag inte

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: japp, bott där i tre och en halv månad
Danmark: ja tusen gånger! roskilde -06
Finland: nä, (åland räknas inte va?)
Island: inte än!
USA: ja
Tyskland: ja
Frankrike: ja
Spanien: ja
Italien: ja
Kroatien: nä
Grekland: ja
Österrike: ja
Schweiz: ja
Thailand: ja
Kanada: nä
Brasilien: nä men är väldigt sugen!
Belgien: ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: trånga utrymmen
Vart vill du gifta dig: tar de när de (kanske) kommer
Vem hatar du verkligen:  nää så får man inte skriva..
Varit kär: oh ja men bara en gång, och det är NU! är enormt kär just nu!
Kör du bil: ja
Har du ett jobb: nä, har inte jobbat på fyra månader
Gillar du att ha folk omkring dig: ja oftast, speciellt mina vänner
Är du ett hälsofreak: ja, egentligen är ja de men nu är jag väldigt lat.. =)
Är du ensam nu: nä, erik är här. och ella
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vad som helst med timbuktu

FAVORIT:
Rum i huset: badrummet
Typ av musik: lugn och soft gärna hiphop
Parfym: den röda med blommor som jag har.. minns inte vad den heter
Månad: maj är skitmysig. och juni för då börjar festivalsommaren!
Mat: tacos! ah de är mumma
Dricka: mjölk
Godis: lakrits utan tvekan
Tidning: transition, res-tidningar, national geographic, åka skidor
Film: oh, svårt de där.
Skådis: cameron diaz
Djur: hundar

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: ja, det har jag faktiskt
Köpt någonting: nä
Varit sjuk: ja lite småsnorig och hostig
Sjungit: haha, ja det har jag nog utan att jag har tänkt på de..
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: vill jag alltid
Träffat någon ny:  nä
Saknat någon: ja, elin
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback