långfredag

Här får ni min långfredag i bilder! Jag, Erik och hans familj var i deras stuga tillsammans med kusiner och andra släktingar. Vi bastade, åt middag och sjöng singstar. Blev endel vin också. Väldigt trevligt!


Erik precis efter bastun


Anna, Anders & Micke bastar


Amanda är rolig hon :)


Erik


Jag


..


Ulf, Erik & Micke sjunger och spelar gitarr


Amanda och jag myser med ett glas rött


Micke & jag sjunger singstar


Hela gänget


Mysbild på Erik när han spelar gitarr


Vilar lite imorse efter frukosten

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm, jag hängde inte riktig med på den senaste kommentaren... Men hälsa Erik att det var inte riktigt rätt det där=)
Hoppas allt är bra!

2007-04-08 @ 12:26:56
Postat av: elin

nu har jag bokat hemresa! ska bli jatteharligt att traffa er alla igen, jag saknar er liksom! pusss puss

Postat av: Sussi

Hej! Vad kul att höra ifrån dig. Vad fina du och Erik är ihop, ni verkar haft en härlig påsk!
Jag läser till spa konsulent i övik, det är kost, träning, massage, behandlingar osv. Det är skoj! Vad gör du nu? Kram Suss

2007-04-10 @ 19:59:38
URL: http://www.rufsig.blogg.se
Postat av: Sussi

Hej! Vad kul att höra ifrån dig. Vad fina du och Erik är ihop, ni verkar haft en härlig påsk!
Jag läser till spa konsulent i övik, det är kost, träning, massage, behandlingar osv. Det är skoj! Vad gör du nu? Kram Suss

2007-04-10 @ 20:01:38
URL: http://www.rufsig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback