=(

Alla lander dar det finns Starbucks!!!!!

?   Australia
?   Austria
?   Beijing
?   Canada
?   France
?   Germany
?   Greece
?   Japan
?   Hawaii
?   Hong Kong
?   Malaysia
?   New Zealand
?   Peru
?   Shanghai
?   Singapore
?   South Korea
?   Spain
?   Switzerland
?   Taiwan
?   Thailand
?   Turkey
?   United Kingdom






idag skulle jag dyka for forsta gangen for att ta dykcert.
men det gick inte alls, jag fick panik under vattnet av att ha sa mycket saker pa mig, det kandes sa instangt. Jag darrade och hjartat slog snabbt
egentligen ar det ju ingen fara alls men jag kunde helt enkelt inte gora det.. fan vad trakigt for det har hade ju erik och jag sett framemot jattelange, det skulle bli sa kul!
sa hela eftermiddagen har jag varit sa ledsen och besviken pa mej sjalv..






jag ar sa avundsjuk pa alla som har foraldrar som ar gifta eller bor tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ida.
Var inte ledsen !!!
Jag skulle vilja vara där och krama om dej.
Massor av kramar Mamma.
har du fått nått mail av mej ?

2007-02-26 @ 17:59:16
Postat av: Anonym

Hej igen.
Det var strongt av dej att kunna säga nej till dykningen. Att inte bara tvinga dej själv till något.Du kände efter vad som var bra för dej.
Älskar dej lilla Ida.
Kram mamma.

2007-02-26 @ 21:20:31
Postat av: emma

ånej! jag tror att jag har smittat dej med min rädsla för att vara under vatten, jag menar så många månader tillsammans. kanske att de beror på mej? så snälla, kan du inte vara arg på mej istället för att vara besviken på dej själv? tänk på vad mycket annat du är grym på istället!! ok? de är bara bra här iaf, har vart ledig idag och petter kom och överraskade mej igår så då blev jag glad. med iris går de super, men jobbet är väldigt segt.. men men, de är bara 7 veckor kvar nu! vi har bokat stuga till vemdalen, följer du med? längtar efter dej syster. kramar emma

2007-02-27 @ 20:58:03
Postat av: nalu

äh det finns tusen andra balla grejer å göra idaho, dykningen kan du ta sen! hoppa fallskärm exempelvis, eller brottas med schimpanser ;)!
love jo!puss

2007-02-28 @ 14:21:15
Postat av: Towa

Det finns ju en hel del grymma vattensporter, jag ar i thailand om nagra timmar ar och mellanlandar nu, vi ses kanske wihooo kram towa

2007-02-28 @ 17:29:09
Postat av: Emelie

IDA! saknar dig. läser och kollar eran resedagbok också, hur fina bilder som helst!!! hoppas verkligen att ni har de underbart.. vet ni när ni kommer hem??Kärlek!!

Postat av: emmi

Upp på hästen igen Ida! Med rätt tänk tror jag du klarar av ett dykcert! Annars får det bli vattenskidor kanske :)

Ha det så bra ni! PUSS

2007-03-02 @ 10:18:26
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Towa

hej ida, jag har min svenska mobil med mig har du.. mitt r ar ju 0730481279 vi aker till kambodja by bus imorn! skriv natt puss

2007-03-02 @ 10:50:06
Postat av: Towa

Hej vannen, vi ar bara i Malaysia nagra dagar ut och in for shopping och en snabblook sen drar vi till Thailand. Komemr ni tillbaka dit nagot?? kram

2007-03-14 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback