Thailand!

Tjenare!
Jag ar minsann inte sa varst bra att uppdatera har pa min blogg, men bilder och dagbok finns ju pa resedagboken sa tipset ar att ni kikar in dar istallet! Vill bara skriva att jag saknar er, tanker pa fetivalsommaren som kommer bli sa skon med vannerna!
Ar helt underbart att vara har med Erik, han ar bast =) Just nu ar vi i Phuket och tro det eller ej, det regnar! eller ja, det regnade val i sisadar en halvtimme men det ar mulet och gratt. Sa nu tillbringar vi tiden pa ett internetcafe, ska kanske ta lite manikyr eller thai massage sen, eller ocksa dra ner pa beachen om det blir finare vader.
Imorgon drar vi till Khao Lak, a kanske ta dykcert!



Det har ar tillagnat Zandrish; =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Haha, tyvarr men det ligger inga bocker har inne..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Datorskarm

3. Vad var det senaste du såg på Tv?
Nat thailandskt barnprogram

4. Utan att se efter,gissa vad klockan är:

Runt tva skulle jag tro (ah! 2.02. PM)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Barn som pratar, bilar som kor forbi utanfor

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Innan vi gick in har, var pa 7Eleven och handlade vatten, ol och sojadryck

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Boende i Khao Lak

8. Vad har du på dig?
Bikini, shorts, linne

9. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Har dromt jattemycket senaste men inte inatt..

10. När skrattade du senast?
Var nog uppe pa rummet med Erik, dvs typ en timme sen

11. Vad finns det på väggarna i rummet där du är nu?

Haraffischer (frisorsalong) och massa lappar om taxi och internetpriser

12. Har du sett någonting konstigt på sistonde?
Massa ackliga djur!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning? svara pa ett par fragor? Vad kallas det da att klattra i berg?

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Mr. & Mrs. Smith pa forra stallet vi bodde pa, lyx med TV & DVD!

15. Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa?
Nat sa att sa manga manniskor som mojligt blev lyckliga, resor t.ex eller typ skolor i fattiga lander!
16. Berätta någonting om dig själv som folk inte känner till!
Hm, svart.. kan val ta det som hander ratt ofta nu, att jag inte vagar sta pa botten for jag ar livradd for att det ska finnas nat laskigt dar, typ en krabba eller fisk!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till poliktik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Klimatforandringarna!!!!!!!

19. George Bush?
Nej verkligen inte, speciellt inte efter den boken jag laser nu av Michael Moore

20 - 21. Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Hampus, Hugo och tjejnamn ingen aning..

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tjena, valkommen!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De som kanner nojet i att gora det!

Kommentarer
Postat av: malin

Gud va avis jag blir!! Vill oxå ut å resa ju.. Kramis.

Postat av: Pappa

Hej Ida
Jag försöker kommentera resedagboken, men det funkar inte. Jag tycker ni är jättefina på bilden som ni kallar för självporträtt. Det är kul att läsa resedagboken. Hälsa Erik. Kram / pappa

2007-02-19 @ 16:08:46
Postat av: Towa

Men wow, våran plan är Kambodja och Vietnam den 1 Mars just nu.... =) ni vet inte hur länge ni blir borta alltså?? =) Vi kanske träffas på vägen? puss

2007-02-19 @ 16:26:41
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: elin

du, jag onskar mig en snygg klanning som jag kan ha i vemdalen i fodelsedagspresent, och i julklapp (!!) onskar jag mig ehh... nat annat kladesplagg! puss

2007-02-24 @ 18:55:03
Postat av: Sofybofy

HEY ÄLSKLINGS- IDA!
Jag kan trösta dig med att jag också är rädd för att stå på botten av havet, av samma anledning som dig- att d kan finnas krabbor eller nått som biter en i tårna. :) Du e guld, vännen. Kramar och pussar.

2007-02-24 @ 22:21:27
Postat av: nalu!

hallååå! updatera mera juu!;)!idag sticker jag till oslo (nästan lika exotiskt som thai lr?) hälsa erik! och duu jag saknar dejj!
puss

2007-02-26 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback