Hundvakt

44630-485
Efter två dagar inomhus framför datorn medan regnet vräkte ner kände vi för att slå på stort och ta en liten promenad ner på Åre by idag, kikade lite i affärer (bla Stadium där de vi förstås hittade allt möjligt som vi ville ha..) och Skidsport där det kryllade av cyklar..
Sen ringde Kalle och frågade om vi ville vara hundvakt åt "Flicka" och det ville vi såklart!
Så idag har vi ätit blodapelsinsorbé (rekommenderas!), gått en liten sväng till Draklanda och badat Flickas små tassar, fotat och jag har simmat en timme på Holiday medan Erik jobbade mellan 18-21. Så nu är vi trötta båda två! Ska jobba mellan 9-15.30 imorn och Erik mellan 12-21.
Finns ingen underbarare än Erik, jag är så härligt KÄR!









Ni bara måste gå in på Eriks blogg och kolla, haha han har gjort de roligaste bildspelet ever!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aha, på så vis. men jag åker in till ösd på lördag sen kommer jag vara där till den 29 juli. så om du ska hem så vet du ju att jag är i stan :D ja de hoppas jag verkligen att vi gör!pussokram

Postat av: emmi

Haha! ja det var ett roligt bildspel! Speciellt då du frågar om du kan få en kajak. Haha :D Kram!

2007-07-12 @ 22:19:43
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: emma

men vad härligt att de slutade så lyckligt att du ska få en!

2007-07-13 @ 00:15:00
Postat av: Anna

HA HA HA HA fan va jag garvar. det e så kul å läsa att nån har de bra i fjällen. :) hoppas vi ses under yran. kram anna (och för att svara på din kommentar i min blogg häromdan, ja de va din hund å emma å elin på en liten vandring förra året typ) ville inte lägga upp de ocensurerade picsen från kvällen efter vandringen men de kanske kommer om jag är på sånt humör nån dag. man kan väl säga att fjälluft + vin + elin blir väldigt bra på kort.

2007-07-17 @ 00:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback