i'm kajaktokig

"Vi springer för att hinna jogga och ägnar mer tid åt att titta på TV:s naturprogram än att själva gå ut."
-Friluftsfrämjandet

Där ska jag jobba när jag blir stor, de verkar ha vettiga idéer.


Ikväll har jag gått en låång promenad, Sahara Hotnights i lurarna och uppförsbacken var inte ett dugg jobbig! Så skönt när man kommer upp där och ser utsikten över hela Åre by, de är magnifikt :) Skulle haft med mig kameran.
Sen tog jag svängen via stjärnbacken och saknade snö och skidorna men istället såg jag några som var ute på en liten kvällscykeltur samtidigt som de fotade. De är härligt att bo vid berget, vore grymt att bestiga hela åreskutan en solig dag! Sen är såklart hela Åre invaderat med kajaker, (tävling) vissa bilar har t.o.m två eller tre stycken på taket, hello give me one pleeease! Så nu har jag suttit på blocket och kollat igenom, men alla där såg så B-iga ut, hallå var är de rosa eller blommiga??
image431

Jobbet går rätt bra iallafall, men de är så tråkigt så jag skriver mer om det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ska köpa kajaker och paddla ikapp på luncherna alla 4? hihi =)Kram

Postat av: Cilla

Hej vännen.. Verkar som ni fortf. har det kanon i åre, härligt att läsa.. Kommer upp o hälsar på någon dag om jag får? ;) Kramar

2007-07-07 @ 06:50:06
Postat av: I

Oups hoppade över "vi"..

2007-07-07 @ 13:29:32
Postat av: emmi

Åh.. Sahara Hotnights! Tack för tipset, nu poppar jag den för fullt :)
Ha det så bra! Kram

2007-07-08 @ 13:50:47
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback