Kärlekspannkakor och världens bästa hund!



 

Såhär ser en vanlig middag ut hos oss, Linnea gjorde ett hjärta i sin pannkaka :)

Så nu är jag äntligen i Åre igen, tog skitlänge att åka buss igår, två timmar från östersund till åre! Möttes upp av Kalle & Erik utanför Holiday som precis hade slutat jobba, stackars dem som måste dras med alla hockeykillar på badet. När vi gick mot bilen (som för övrigt behövdes puttas igång...) så hittade jag en ihoprullad tjuga där på backen, Erik plockade upp den och jag kände på mig att här fanns mer pengar, så jag bad honom rulla ut den, och mycket riktigt, där låg minsann sextio kronor ihoprullade. Är man bäst så är man :)
Erik jobbar idag så jag tänkte gå ner och hälsa på honom om nån timme, simma några längder och fördriva tiden tills han slutar jobba. Han började vid 12 och måste kanske jobba till 23, det är långa dagar det!
Själv börjar jag på torsdag morgon klockan 9. Har ångest, mest för att jag förmodligen kommer jobba fem, kanske sex dar i veckan och inte kommer kunna åka hem så mycket, förmodligen inte ens på yran, suck. Då jag och Erik för övrigt har varit tillsammans i ett år, tiden går fort när man har roligt!



44630-422Jullan, bästigast i världen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tjabba! Nu är jag hemma, skönt som i bomben. Du är såklart i Åre. Haha. Kommer hem på måndag, där då? Ska ta mycke bilder så du får se hur de ser ut hemma hos mig. Vi kan ta en västkustsemester i augusti? Vore kul, hälsa på massa släkt och tälta! Ses snart! Kramar

2007-07-03 @ 16:26:12
Postat av: emma

jo langosen.. den va inte så god alls tyckte jag.fina bilder du hade på iris! coolt att min hund vart på loppis! neä nu ska vi återgå till vårat kurerande, iris har ögoninflammation och jag har så ont i halsen att jag måste vara tyst, och hur lätt tror du de är för mej då? haha

2007-07-03 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback