Onsdag.

image496Såhär brukar vi se ut när vi softar i solskenet (eller i skuggan när solen är för varm)

Har just kommit hem från jobbet, tänkte simma en stund men tydligen var det snudd på överfullt på badet så jag tar det en annan dag istället. Ikväll åker Erik hem för imorn ska han och hans familj iväg till Sundsvall på campingsemester, hade jättegärna velat följt med men tyvärr kunde jag inte få ledigt. Vet att jag jobbar mån, tis,ons och lör nästa vecka men jag hoppas verkligen att jag kan byta bort lördagen så jag kan åka in på yran! Jaa.. igår hade vi finbesök, badade på Holiday och åt middag, Cissan plattade mitt hår och jag åt av hennes bullar (mmm) 
såhär ser jag ut ibland när jag har plattat mitt hår :)
 


Ja, det var nog allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Ida!
Synd att du inte kunde följa med, ångrar du dig så rullar jag ut en sovsäck till dig....täly finnes på plats! Ta första bästa buss och kom och hälsa på!
Susanne

2007-07-18 @ 20:58:07
Postat av: Emelie

ja de ska jag :) kommer du hit?? :D va fin du är i plattat hår! fast ju är ju alltid fin. :)

Postat av: amelie

ser härligt ut där under tältet!

2007-07-19 @ 08:42:06
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Kal

Det ser härligt ut, det där skrattet!

2007-07-21 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback