Torsdag.

Nu är de inte många grader ute, 9 står temperaturen på här. Men jag känner inte av kylan, dricker te och har tänt lite ljus och sitter i soffan med en filt och datorn. Har så ont i mina fötter, kan knappt nudda nånting mot ena hälen. Tog ett jäkla tag att gå ner på jobbet imorse, för de första va jag iofs lite sen men för de andra haltar jag fram nu och det gör mig så irreterad. Men det var inga problem, jag har bäddat sängar och tvättat toaletter som vanligt. Jag har alltså en ledig dag på två veckor, fast det har jag egentligen inte ens tänkt på, jag tänker bara på lönen :) Åker in till stan på onsdageftermiddag, får se om det blir årsmiddag med Erik och hans familj och min eller om det blir lugn hemmakväll inför torsdagen och fredagen. Har inte bestämt vilka dagar jag ska gå än, har inte kollat artister heller men jag vill gärna se Sahara Hotnights iallafall. Enligt mitt schema jobbar jag på lördag men hoppas på att cheferna kan fixa ett byte där så jag slipper åka tillbaks till Åre bara för att jobba en dag.
Familjen Hagström skickade MMS förut där alla satt så fint utanför deras tält, hade så gärna velat följt med men nån måste ju vara hemma och sköta hushållet .. :) Hoppas på fint väder i helgen!
Fick ett dessertvin av Cissan när hon var här på besök, ska bli intressant att testa det sen, speciellt eftersom hon tyckte de va jättegott.
För övrigt ska han i Oppdal höra av sig inom två veckor och säga om vi har fått jobb där eller inte, ska bli väldigt spännande att höra vad han säger, jag hoppas hoppas hoppas!
Nä nu längtar jag efter Prison Break, det var på tok för längesen jag såg det! Å faktiskt Lyxfällan med, sluta upp med sommarlovet och börja sänd igen tycker jag.

Nä nu ska jag försöka sova lite.
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du får ledigt på lördagen också!

Postat av: Emelie

aha.. men de låter ju kalas bra ! hoppas att du får ledigt på lördagen också!!då ses vi ju nästa vecka, bara om några dagar :) Kramar

2007-07-20 @ 12:40:59
URL: http://emelielindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback