Flytt!

Idag hænder førhoppningsvis det vi alla har længtat efter! Att Isabelle hinner innan banken stænger och kan sætta in depositionen så vi kan få nycklarna. Sen hænder det mycket grejer, Erik ska ta emot sin TV och massvis med køksgrejer, Kalle och Isabelle ska ta emot sin IKEA-sæng nångång ikvæll och dessutom kommer hennes mamma och lillasyster på besøk! Och jag, jag ska kånka hem sex tæcken och tre kuddar som jag har fått idag, det ær en hel del førdelar med att jobba på hotell!
Sen har vi en supersnæll vaktmæstare som ska hjælpa oss att flytta grejer, han har en stor bil som vi ska førsøka få plats med allting i. Så medan ni sitter och sørplar vin och drinkar ikvæll så bær vi væskor uppfør trappen ;)
Men det hær ser jag fram emot!
Nu ska jag kolla flygbiljetter, jag får vælja sjælv nær jag vill børja jobba igen, mellan den 3-7 Januari kan jag starta, jag tænkte kolla nær det ær som billigast och åka ner då :)
Thats all før today tror jag. Hær har det førresten toksnøat hela dagen, lovely!

Vi skippar nog historien om Kalles "stulna" mobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback