Lørdag

Idag har jag sett en papegoja i koppel!
Vi har støkat på med mængder av julpynt, før imorn kommer 200 pers som ær specialinbjudna før Jettes førsæljning, jag ska stå i garderoben det blir sækert kul!
Ikvæll kommer Elin, Maria & Såfia och hælsar på, de ska sova hos oss också. Blir nog trångt men kul! På måndag måste vi flytta in till Isabelle & Kalle också får då kommer de två nya som ska bo på hybeln. Ganska jobbigt att bo så trångt, vi måste hitta en lægenhet vældigt snart.
Nu ska jag æta middag, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha.. Kan det nämligen vara så att det bland annat är David som ska flytta in där?? Du får hälsa honom så mkt isf. från mig o Anna att vi är ledsna att vi inte hann säga hejdå.. Hur är allt med dig då?? O när kommer du hem till Östersund?? Jag hoppas vi hinner ses något då! Saknar dig grymt mkt.. Kramar

2007-11-04 @ 14:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback