Onsdag

Ja som ni såg i mitt førra blogginlægg hade jag en mkt skoj helg i (numera) Tunsberg! Længtar tills næsta gång man får træffa det gænget. Vi myste i fredags med ost, vin och vindruvor och i lørdags hælsade vi på Elin på hennes VILA affær, tog ett tag att hitta dit då tønsbergs shoppingmall ær litegrann som en labyrint.. Sen var det dags før party i lørdagskvæll, men innan dess såklart tacos till middag, mums mums! Kvællen gick alleles før snabbt och jag och Erik kom hem tidigast till Elin och Marias lægenhet. Førresten sov vi på en tjock luftmadrass då (med værldens hærligaste dubbeltæcke, skitstort!) Så nu har vi kommit på en liten ide, næmnligen att vi ska køpa en sån dær madrass som blåser upp sej sjælv på rusta før typ 600kr eller nåt. så slipper vi køpa en sæng, eller ja det kan vi ju gøra lite senare om vi kænner att vi vill ha en. Åsså ska vi få massa kjøksgrejer av Susanne, det blir toppen! Jag glædjer mej så till juul (en liten tjej som sæger så i en Haugesund-reklam førra året) men jag glædjer mej så till vi ska flytta in i lægenheten! Det kænns toppen och framførallt kænns det tokbra och skønt att få komma bort från hybeln.
Imorn åker vi hem!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

önska att vi hann ses nåt i helgen!! vore super kul. tyvärr är jag ju uppbokat med jobb i Åre.. Kanske en tripp dit??! hoppas iaf att du får världens bästa dagar i Sverige och en underbar födelsedagshelg :D

Postat av: pappa

Ett jättestort grattis till dig, Ida på din födelsedag nu på söndag. Jag längtar efter dig.
/Pappa

2007-11-23 @ 12:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback