8 fakta

Okej, nu ska jag äntligen svara på Elins utmaning med 8 fakta om mig själv;

* Min absoluta favoritfärg är orange, det kanske syns på min blogg?

* Jag har varit vegetarian i sex år och har inga planer på att börja äta kött. Dock lyckades jag lura ganska många när jag förra året skrev i min blogg att jag hade ätit kött under tiden vi jobbade på en köttfabrik i Norge.

* Jag har varit kär en enda gång i mitt liv och det är i den underbara personen som jag är tillsammans med nu, Erik.

* När folk frågar brukar jag svara att jag inte har någon pappa eftersom han var otrogen mot mamma och ljög för oss barn under en längre tid. Det kommer jag aldrig kunna förlåta.

* Alltid när jag kommer in på hälsocentraler och liknande blir jag jättenervös och får superont i magen, jag är superkänslig mot stickprov, sprutor och liknande och brukar alltid få ligga kvar och vila för att jag känner mig så svimfärdig. Även hos tandläkaren.

* Jag har en speciellt förmåga att alltid hitta pengar, var jag än är. Det konstigaste ställen jag kan minnas är när jag såg 5 euro flyta omkring långt ute i vattnet i Grekland..

* Egentligen är livet inte svårare än att man har orden "de flesta människor är så lyckliga som de har bestämt sig för att vara" som målsättning.

* Jag har varit medlem i en väldigt exklusiv klubb som heter Team Tequila. Vi roade oss med tequila-race och hade specialgjorda t-shirtar.

Nu utmanar jag alla de som står på mina länklista här nere till höger!

Kommentarer
Postat av: Erik

glöm inte när vi var på yran och vi inte hade några pengar och du behövde cash till bussen som gick typ 5 minuter senare. då hittade du plötsligt 100 spänn och allt var löst. det tyckte jag var läskigt! men bra.

Postat av: Towa

hahaha ja visst var klubben exklusiv?? =) Vi bode köra ett race ;)

2007-09-24 @ 19:57:10
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback