Johanna!

Igår pratade jag med Johanna! Började nästan gråta och skratta för de kändes så overkligt :) men de var riktigt skoj, hon berättade allt de hade gjort den senaste tiden, att hon går på college, att hon tyckte NY började bli litet (!) och sen sa hon att det är ju snart julafton :) Mycket trevligt att äntligen få prata av sig lite med henne och hur kul vore det inte om vi drog ihop ett gäng och åkte och hälsade på henne! Jag är lätt på iaf.
Igår var jag in på jocks och sprang en stund, alltid lika skönt. Sen tänkte jag gå på bio efteråt men när klockan närmade sig nio kändes det inte lika kul att gå själv, så jag hoppade över de. Har faktiskt varit själv på bio en gång men det var inte meningen, long story..
Idag blir jag hemma med sjuk dator, den ska hämtas nån gång under dagen och eftersom jag inte har en aning om när måste jag vara hemma hela dagen och vänta, men det är fotboll kl.14 och de ska jag se.
tjarå.
 


Kommentarer
Postat av: elin

hur gick det för er i norge?

2007-09-13 @ 12:04:19
Postat av: emmi

Jag vet inte hur många gånger jag har tittat in i din blogg idag :)

2007-09-13 @ 18:47:47
Postat av: Øyvind Arnøy

Hei på deg!
Går det bra? I går fikk vi vite at Gilde Haugesund skal legges ned... Så jeg må finne meg ny jobb og forhåpentligvis flytte til en større by. Weeee...
Ha en fin dag:)!

2007-09-13 @ 23:35:43
Postat av: emelie

Tack sjælv før senast. kænns som en evighet sen nu!! kommer hem den 5 okt. ær du hemma då, tycker jag att vi drar en repris helg, eller nåt sånt :P va sægs ;) pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback