Norge



Grattis igen till Nalu som fyllde år i torsdags! Hoppas det går bra för er i Åre..
Igår åkte jag till Tannsjön, väldigt längesen jag va där, sist var det varmt och skönt och soligt, det var det nu också men betydligt kyligare, fem grader var det i vattnet med ella badade så gärna ändå, vet ingen bad tokigare hund än henne :) vi åt tacos, drack vin, åt god efterätt (päron med chokladsås på och glass), kollade på idol och sen somnade jag tidigt för i förgårr natt kunde jag inte sova alls, sen jobbade jag på dagis igår mellan 7.30-15. I torsdags åkte jag in till stan och gick en sväng med Malin, sen åkte vi hem till henne i varsin bil och åt varma mackor, målade naglarna och kikade på idol. Mkt trevligt!
Och nu ikväll har jag packat ihop allting som jag ska ha med mig, och det är en del! Hela sängen låg full med kläder och skor och diverse laddare men nu är det mesta nerpackat, ska bli spännande att se imorn när alla fyras packningar ska ner i bilen men det ska nog gå bra! På måndag kl 9.00 börjar jag på Lysebu. Isabelle är först, halv eller kvart i sju, sen erik vid halv åtta tror jag det var och kalle som fick sovmorgon börjar vid två. Jag hoppas verkligen vi kommer trivas där och att vi hittar en fin (nåja) lägenhet som vi kan flytta in i.
Jaa, thats it. ha det så fint nu i höst allihopa!
bye!


image776
Julia ville följa med i packningen..

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördagskväll! :)

Postat av: Towa

Lycka till! Julia är så jäkla sööt..

2007-09-30 @ 10:53:27
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: kattis

Ha det så bra på nya jobbet.
Kram mamma.

2007-10-01 @ 08:25:09
Postat av: Millan

lycka till på jobbet! :)

2007-10-01 @ 10:14:24
URL: http://millert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback