parentsmeeting

Igår var jag på mitt första föräldramöte! Jag och Erik hängde med Ulf & Susanne till John Bauer där Elias går för att kolla på lokalerna, fika och få numret till skolsköterskan.. Visste ni att där får inte eleverna själva ringa och sjukanmäla sig, utan det måste föräldrarna göra!? Lite krångligare men kanske desto mer pålitligare om föräldrarna ringer istället för eleverna, vad vet jag.

Vet inte om någon har missat det men vi börjar jobba i Norge på måndag, som det ser ut nu blir vi borta 9 månader.

Kommentarer
Postat av: emelie

9 månader??? är de ett skämt? jag är i östersund i helgen.. då kanske vi ska ta och hinna ses nåt!?!?! puss :)

Postat av: maria

det låter ju skitbra! Då kan vi ha måsga fina helger i oslo tilsammans;) För det är väl till oslo ni ska?

2007-09-27 @ 18:11:38
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Isabelle

Klockan 9 på måndag börjar du. Pratade med Christian idag. Vi 4 måste bo på samma rum sa han.. trångt. Men vi får börja leta lägenhet direkt så blir de nog bra =) ses snart! kraaam

2007-09-27 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback