Bilder från Göteborg

Till att börja med, så blev jag väldigt besviken på monkiaffären! hade hittat så mycket snygga saker på hemsidan men live var allting en stor besvikelse.. Nike däremot, kan man alltid lita på! fann mycket fina kläder där istället :) Förutom att shoppa har vi hunnit med en liten kusinträff, hängt lite med Tk och såklart haft det lugnt och skönt hos farmor och farfar! en liten minisemester satt fint!
Idag har jag varit på arbetsintervju på H&M lagret, det gick väldigt bra och de skulle ringa igen imorn eller nån dag framöver, men jag är inte riktigt säker på om jag vill ha det där jobbet... skulle ju vara så skönt att vara hemma å bada och fiska i sommar! Men samtidigt är det alltid bra att tjäna pengar och om jag får jobbet så börjar det 30 juni och hon visste inte riktigt hur länge det skulle hålla på men förmodligen typ två månader eller nåt. Åsså tjänar man runt 20 000:- i månaden. Apropå pengar så har vi fått löneförhöjning med 5 kr i timmen :) det blir typ en tusenlapp extra i månaden, alltid något!
Det blir mycket ledighet framöver! På torsdag är det ju 1 Maj, sen är hotellet stängt den 12 Maj igen + att 17 maj ska ju firas flott och sen kanske jag ska till danmark på minifestival typ runt den 24 maj. sen tar johan studenten den 5 juni så då blir det några dagar hemma där och den 14-15 juni ska vi på kryssning. sen är det slut på lysebu! känns väldigt skönt men jag kommer sakna alla så mycket! speciellt alla danskor :)
kan ni inte tipsa om lite musik? jag sitter på you tube nu men det står helt still i hjärnan. lägger in lite bilder från göteborg så länge!
Förresten så är iskaffe väldigt underskattat!


Kommentarer
Postat av: e

men jag ville ju att du skulle lägga in bilderna på faceeeebook!

2008-04-29 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback