göteborg och monki!

Hello! Vad dagarna går fort här i Oslo! Kändes som det nyss var februari men nästa vecka är det alltså redan första maj! det firar vi med att vara fri den dagen, så förmodligen blir det trevlig fest kvällen innan med alla från jobbet, så sällan vi kan ses tillsammans allihopa men när vi väl gör det är det alltid lika kul!
Igårkväll och imorse kollade jag och Erik på flera stycken rent hus avsnitt, det är så himla kul att se, eller det är väl med lite skräckblandad förtjusning vi kollar, för ibland blir man bara så äcklad av hur vissa har det i deras hem! Iaf så fick vi väldigt mycket inspiration så vi satte igång med disken som har stått framme några dar, rengjorde toaletten, köpte ny diskborste och kokade disktrasorna! Så sen kändes allt så mycket bättre :)
Erik är på jobbet nu, han började kl 16 och slutar nångång vid tolv inatt, tror inte jag har somnat då men egentligen borde jag gå och lägga mig snart för imorn åker Elin och jag till Göteborg! Tidigt också, redan 07.15 går bussen, men vi kommer nog sova hela vägen så det blir finfint. Har kollat upp var Monki affärerna ligger för det kan vi bara inte missa, var nyss in på deras hemsida och det fanns bara så mycket fint! Ville ha allt nästan.. På tal om kläder så ska jag alltså på arbetsintervju på H&M nästa vecka, tisdag eller onsdag och det ser jag väldigt mycket fram emot! Vi har ju fortfarande inte bestämt oss för om vi ska stanna i Oslo i sommar eller inte, men vi får se hur det blir. Allt löser sej iallafall :)
Nalu ringde mej förut, åh så kul att prata med både henne och Amanda! ni verkade ha det skoj :) Hoppas på att Nalu och Emelie kommer ner och besöker oss på 17 Maj, alla som vill får förresten komma då!
Nu ska jag ta och packa klart det sista, g´natt!

Kommentarer
Postat av: sofia

vi kommer, hoppas du kommer ihåg det :) puss

Postat av: Stina

Välkommen till soliga Götet!
Självklart måste du ha nya Monki kläder när du ska på arbetsintervju.
Vi ses i morgon!

Kramar Stina

2008-04-25 @ 20:16:12
Postat av: Emelie

jag kommer med stor sannolikhet.. ska bara planera med flytten till sthlm först.:) finns de sängplatser hos er föresten? :) ha de underbart i götlaborg:P

2008-04-26 @ 12:26:59
URL: http://emelielindberg.blogg.se
Postat av: linnea

haah, jag hade ett par monkibyxor men dom sprack i måndags.

2008-04-27 @ 14:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback