Kvællsjobb

Nu sitter jag hær på jobbet igen på kvællen :) har egentligen slutat men jag tænkte ta och uppdatera innan jag åker hem.
Idag børjade både jag och Erik sent, han børjade kl 16 och jobbar nu alltså kvæll før førsta gången sen, jaa typ december tror jag? Var nyss upp och sa hej och då skulle de precis ut med alla tallrikar, såg inte riktigt vad de var før mat men risotto såg jag iaf, mums!
Igår hade vi en skøn slappkvæll, Erik spelade Nintedo och jag somnade i nån timme, sen kollade vi på Roomservice och Brygglov (sommarspecial) och sen somnade vi utslængda i sængen, orkade næstan inte ens slæcka lampan :)
Imorse vaknade jag av solen så jag blev jættepigg och tog mig en liten power walk, skønt med lite luft tænkte jag men jag vet inte riktigt, først ær det alla avgaser och sen alla mænniskor som røker øverallt! Man andas ju næstan in mer farlig luft æn nyttig.. På mitt gym har de børjat med en ny tævling, dær man ska skriva in sitt namn på en lista och sen sætta ett klistermærke før varje gång man ær dær och trænar, så ær man med i utlottningen av træningsklæder, mobiler och annat, nåt av det ska jag vinna! Det krævs bara att man trænar 25 gånger på 90 dar, å de klarar jag lætt!
I helgen ska jag åka på besøk i Tønsberg, ska bli skoj att træffa alla dom! Ska också bli skønt att komma ifrån jobbet nåra dagar, var vældigt længesen jag var ledig två dar i rad.
Tænkte skicka en glad liten hælsning också till min farmor & farfar samt Eriks mormor & morfar, som jag vet læser min blogg, det ær så roligt att ni læser! :)


Nu ska jag gå till t-banan, kram allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ida vet du vad? I Japan får man inte röka i städerna, så att folk ska slippa gå o dra in rök i lungorna även fast man inte röker. Som dig. Hur bra som helst, eller hur?

2008-04-04 @ 01:15:41
Postat av: Millan

Hej:) jag undrar bara hur det gick med dendär gubben som va så dum..? Han skulle man vilja slå en stekpanna i huvve på! Har det ordnat upp sig för dig? Hoppas allt e bra annars, om man bortser från galna gubbar o farlig luft:-) Kramar!

2008-04-04 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback