lite mer bilder

igår fick jag min favorit-löpning till gymmet, träning, löpning hem. superskönt att lyssna på musik och bara springa.. avkopplande men samtidigt ansträngande, skön kombination!
ikväll är det nog meningen att vi ska ha lite fest här hemma, borde nog isåfall hoppa in i duschen snart för nu sitter jag här i myskläder å mössa.
Fick iaf veta idag att jag fick jobbet på H&M lagret, så nu har jag sagt att jag behöver nån dags betänketid, åå vet inte hur jag ska göra med det där..
nu tänker vi på nåt annat å kollar på lite bilder!(från mobilen)

jag & AK idag på jobbet, våra chefer gillar att plåga oss med att tvätta duschväggar med ett starkt medel, å då måste man se ut såhär :)

 jag å elin tog ett glas vin i lördags i göteborg

snygga skor på adidasaffären! nalu, tänkte på dej

elins drömaffär! massvis med shampoon och annat smått & gott 

jag i min nya klänning

vi såg blue foundation för nån vecka sen, mysig spelning

erik i hans coola tröja

må pusses... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback