torsdag

Nu håller solen på att gå ner, det ær riktigt fint! Har varit strålande sol och så varmt idag, æntligen en sån skøn dag! Det skulle tydligen vara fint i helgen också, hoppas på det.

Hær ær dagens info 1: ni vet det dær lilla mærket bak på tandkræmstuber, smink, bodylotions och liknande dær det står 12 eller 6 M i ? Linnea berættade før mig att det betyder iaf att så længe håller produkten från man øppnar den, och den kan ju vara bra att veta! Hade jag faktiskt ingen aning om, men min smarta lillasyster hade minsann koll på det! :)

nr 2. Visste ni att inom min "bransch" finns det något som heter spytillegg?? Det ligger på runt 120:- och ær en sorts ersættning man får om man måste torka bort blod, spya, bajs eller liknande. Så nu vet ni det också..

Imorn jobbar jag 9-21 och på lørdag 8-18, sen ær jag fri på søndag och måndag! Dejligt


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Ida! Vad kul att du ska komma och hälsa på. Jag och David har redan lite planer för ert besök, surfa in på min sida får du veta mer! Kram Kusinen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback