Downhill

Tjao!
Shiit vad kul vi hade igår! Den dagen kommer jag leva på läääänge! Vi klev upp tidigt och for iväg till Åre, mötte upp Åsa, Gustav, Hampus & Matilda, fick cyklar och utrustning, skaffade dagskort och stack iväg! Vi åkte nästan över hela berget, tog kabinen upp en gång och åkte easy rider, jag ramlade och slog huvudet två gånger, landade på stenar och mossa -som tur var hade jag doktorn bakom mej så de var aldrig nån fara.. :) Vi hoppade och körde snabbt i Flinbanan som lätt var den roligaste! Vi gick en sväng på peakrean å sen blev vi bjudna på middag på Broken som alltid är lika gott och mysigt! vi kollade också utförsäljningspriset på cyklarna nu under hösten.. Kan säga att jag blev riktigt sugen på att införskatta en bike! och jag får alltid ett kajak-sug när jag är i Åre.. och dessutom funderar jag på att göra en säsong där till vintern.. om jag hittar ett shysst jobb! Nån som har nåt bra tips kanske?

Idag har jag fyllt på lösviktsgodis, naturgodis och det nya - musli i lösvikt! Faktiskt ganska smart, man kan mixa sin egen frukostblandning av massa olika nyttigheter, det måste jag testa nån gång, fast först tänkte jag kolla om jag kan få lite smakprov hem eller kanske t.o.m bli sponsrad!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback