Lite gamla bilder


Idag saknar jag min farmor, en stor kram till dig och krya på dej!

Just nu sitter jag vid Eriks dator så jag hittade några höstbilder från förra året. Snart är det ju höst och det bästa med dom månaderna är ju såklart alla färger som kommer. + att jag fyller år såklart :)
Vi håller på och packar, snart ska vi till Lit och packa ännu mer, sen ska vi äta kantareller till middag som mamma och Linnea plockade igår, mumsigt! Sen ska vi in och kika på en cykel!

p.s ni vet väl att bilderna blir större när ni klickar på dem?

Kommentarer
Postat av: sussi

Men oj vilka höstbilder, är den redan uppe i jämtland? eller ja, det är ju september nu.. Vart bor du i höst och vad gör du? Kram S

Postat av: sussi

Men oj, haha såg ju de nu, slarvigt jag läser!

jag är just nu i linköping för min pojkvän har flyttat hit för att plugga. Ska hälsa på Helena på tis, ska bli kul för jag har aldrig varit i Italien. Sen får jag se hur det blir när jag kommer hem. Vad ska du jobba med i Åre?

2008-09-04 @ 21:50:47
URL: http://rufsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback