storstädning

Puh, idag har vi haft en riktig städdag alltså! Igårkväll sa Erik "ska vi ta och storstäda hela huset imorn"? Sagt och gjort, idag har vi hållt på i flera timmar med att dammtorka, rensa och slänga, dammsuga och moppa golven, fast vi hann bara mittendelen av huset + att Erik har satt upp min lampa som jag har haft liggande i typ tre år, så thanks for that darling! Kollade lite på fotbollen mellan Sverige-Tyskland också men sen blev det så spännande så då började vi städningen, men vi lyssnade under hela tiden och Sverige spelade ju riktigt bra! Synd att det inte höll ändå fram bara. Förresten blir jag jättearg och irreterad när jag tänker på det som hände Ara igår, så himla orättvist! Nu känns inte OS så speciellt längre på ett sätt, när det går till sådär.
Igår hade jag skrivit ett riktigt låångt inlägg, men sen bara försvann allt! GAAHHH jag blir galen när sånt händer! Så då orkade jag inte skriva om allt utan gick bara och la mig och läste om Hawaii istället..
Imorn blir det till att köpa tapeter och målarfärg så blir det pyssel hela helgen förmodligen! Sen ska vi nog cyckla lite i Åre nästa vecka, ska bli skoj!


Här är mitt nya visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback