yranpics

nuså, ligger de bilder inne på facebook från yran.
annars, så har jag äntligen ingenting inplanerat, fast samtidigt blir jag lite rastlös av att inte ha nånting att göra, å ändå är det de jag har längtat efter sen i juni.. ibland är jag bra konstigt faktiskt. :)
mami, linnea å elin åker till övik på onsdag och jag har lite beslutsångest för om jag ska följa med ditt, jag vill ju oxå åka till tannsjön i helgen och fiska... men åååå kan ingen annan bestämma åt mig. bestäm vilken utbildning jag ska ha och vad jag ska göra till hösten också, sen har jag inga fler krav, tack!
har för övrigt fått så långa och fina naglar nu att det är lite störigt att skriva på tangentbordet..

å till sist hade jag nog den bästa yran ever! å jag var på ett väldigt trevligt bröllop i lördags.

Kommentarer
Postat av: elin

ok nu bestämer jag åt dej. DU FÖLJER MED TILL ÖVIK PUNKT

2008-08-04 @ 23:55:59
Postat av: nalu

tack för att du får mig att må så bra bästo!

2008-08-05 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback