6/1

Vill först och främst tacka så jättemycket för julkorten jag fick av Mamma, Johanna, Anna och Marina! Blev jätteglad :) Hade dock skrivit fel postnummer till er här i bloggen, min korrekta adress ska vara (Breven kom fram rätt så ni vet :)
Ida Lind
Theresés gate 51b
0354 Oslo

Jaa, här i norge rullar livet på som vanligt, det känns både skönt och lite slitsamt att vara tillbaks på jobbet, jag har väldigt kul iaf och det är ju alltid bra! Vi har planerat att åka kälke i en jättelång kälkbacke nära jobbet på söndag, det ser jag fram emot, må nästan ta med mig kameran trots att jag pajjade min förra när jag åkte pulka..
Skulle egentligen vara ledig imorn men Siri frågade om jag kunde jobba 9-14 så varför inte, lika bra. Så nu är jag ledig på lördag och söndag nästa gång och det är Erik också så då ska vi hitta på nåt skoj.
Jag har lagt in lite bilder på bilddagboken men det är väldigt segt internet här så jag har inte fått upp alla men förhoppningsvis så funkar det snart.
Vi fick ett presentkort på 500kr av jobbet i julklapp, ett sånt där som man kan använda på över 600 ställen här i Oslo, bland annat hos några få frisörer och jag funderar på att använda det till en hårklippning och möjligtvis några ljusa slingor (eller är det helt ute, Lina?) Har vääldigt slitet hår nu och det skulle göra susen med en rejäl klippning, inte kort utan bara få bort allt det slitna. Har faktiskt rätt långt hår nu och det är jag så nöjd över :)
Erik har blivit helt galen i Survivorman och Man vs. Wild som alltså är två olika program där man får följa varsin man som ska överleva helt själv i olika miljöer typ i alaska, djungeln, havet.
Jaa nu fick jag hjärnstillestånd.. hörs!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej. Har tittat på Charlott Kalla mest hela dagen hon är otrolig.
Men till slut fick JUllan en långpromenad runt Boda.
Vi blev "utskällda " av två hundspann mitt i skogen.
Att åka kälke är skoj!
Linnea var ute och åkte madrass idag.
Ha det bra. Kram Mamma :)

2008-01-06 @ 20:18:49
Postat av: Lina

Inte helt ute kanske, men inte så roligt heller kanske. Satsa på effekter istället. typ trianglar med nån annan färg än den du ska ha på övriga.. ah, du fattar fifan?

Postat av: elin

använd hårinpackningen du fick av mig också!

2008-01-07 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback