Brrrr

Huuva vad kallt de är ute nu, vi tog en promenad med Ella förut och när vi gick ut var de -7 och när vi kom tillbaks en timme senare var de -11 så de börjar bli riktigt kallt nu. Ändå är ju det här ingenting jämför men hur det är sen i jan, feb då det är -25, -30..då snackar vi kyla :) Var även ute och sprang igår i -6 men det var inte så farligt faktiskt, så länge man är bra klädd är det okej att springa utomhus.
Veckan som kommer blir de fullt upp!
Måndag: jobb + träning
Tisdag: blir jag 22år! ska även på körmöte i Åre på kvällen
Onsdag: träna + Skoterkurs i Hammerdal kl.19
Torsdag: jobba, träna + ev fotas
Fredag: ev fotas, åker till Sundsvall och bor på hotell resten av helgen!, gå på basket på kvällen
Lör & Sön: umgås med fam.Hagström, shopping på ikea!

Ang. körmötet och fotograferingen så ska jag vara med i Åres Lucia! Haha.. blev rätt spontant bestämt eller vad man ska säga men de kommer bli jättekul! Vi ska alltså träffas på tisdagkväll och prata igenom litegrann, förmodligen även öva på några låtar (och som jag verkligen inte har nån sångröst.. :) egentligen skulle vi ses på onsdag oxå men då är det dags för mej att börja med skoterkursen! ska nämnligen ha skoterkort innan jul, de blir perfekt! Sen var det iaf meningen att vi skulle fotas, alla som är med i luciatåget, i VM6:an på fredag men då ska ju vi åka till Sundsvall så jag föreslog att fotograferingen skulle vara på torsdag istället så jag hoppas de funkar för dem.

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag kommer ihåg när du var lucia i trean. Med krusat långt hår, fint.

Kram / pappa

2008-11-23 @ 18:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback