Jocks!

Idag har jag äntligen fått varit och tränat på mitt favvoställe Jocks igen! Har tagit över Hannas medlemsskap så nu är det bara att köra på minsann, kuuuuul! Har fyllt på lite godis idag också men det fanns så lite så det gick rätt snabbt, ska tillbaks på torsdag och fylla upp allt som är tomt för då har det kommit varor.
Pratade nyss med Erik som är uppe i Bydalen och jobbar, 11 timmar idag och förmodligen lika länge imorn och på onsdag sen kanske lite kortare på torsdag när han äntligen kommer hem. Sen ska vi nog vara hundvakt i helgen åt Mimmi & Pax, mysvovvarna!
Förra måndan åkte jag, Nalu och två killar till upp till Åre för att jobba på Copperhill, vi dammsög i 40 timmar under 3,5 dag så det var låånga dagar. Kikade in i silver och guld sviterna som är de värsta sviterna i hela Åre, en vecka i guldsviten skulle nog hamna nånstans på 53000:- för en vecka..., lagom!
Där var det iaf fullt upp och det ska bli intressant att se ifall de hinner klart till den 28 nov som det är sagt, sen är det grand opening den 8 dec! Såg ju iaf ut som en kaosartad byggarbetsplats där nu. Men det fixar de säkert!
Nä nu ska jag ta mig ett fotbad sen är det sleepingtajm, imorn är jag så ledig det bara går men det är ju såå skönt att gå och lägga sig tidigt :)


kika in här vettja,
www.copperhill.se

Kommentarer
Postat av: Sofy

Hej Ida!



hittade hit via Pumas blogg! Vilken fin layout och design du har! jag måste verkligen ta tag i min jag med! (men det är på g! i alla fall lite) Oj vad förvånad jag blev när jag såg att du läser min blogg med, superkul! jag får lov aatt kika in här hos dig oftare. Snö och norrland är ju trots allt det bästa som finns och det blir jag direkt påmind av här hos dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback