Lördagmorgon

Så himla skönt när man vaknar tidigt av sig själv, idag vaknade jag vid åtta och kände mej utvilad. Så ut med hundarna som lekte i snön, lilla Pax har nog inte sett så mycket snö förut :) sen ge dem frukost och sen lägga sej i sängen med datorn, aah så skönt! Dra ut på morronen så lääänge de bara går. Fast snart ska vi åka och käka frukost hos Erik, ska bli gott för nu börjar jag bli riktigt hungrig.
Idag kanske man skulle ta och åka lite pulka?

Jag har googlat fram lite bilder från min önskelista;





Nytt längdställ inför tjejvasan


Spinningskor


Nya pedaler till min downhillcykel, rosa!


Åsså fred på jorden såklart...


Kommentarer
Postat av: Tove

åå vad härligt det låter med snö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback