Pepparkakor

Har nyss mumsat några pepparkakor, åh det är ju bara så gott och ju(v)ligt! Mamma, Lars och Linnea hade bakat massvis i helgen. Snart är det väl dags för lussebullar också. Å knäck såklart.
Men undrar om man inte ska hålla sej till nötterna mest i år, det är väl en bra idé. För övrigt så fick jag tacos på julbordet för nåt år sen, tyckte inte riktigt det fanns nåt för mej (vegetarian) och dessutom är ju tacos väldigt gott. Men jag har ju börjat äta både lax och kyckling nu, i år.. för första gången på sex år. Och det är ju hur gott som helst!
Börjar ju närma sig flytt också till Åre, pratade med Nalu förut och de var ute och åkte pulka så då blev jag jätte peppad och längtar som tusan. En backe i Duved som är öppen än så länge man snart öppnar nog de andra stora backarna också! Ska bli riktigt kul att plocka fram skidorna igen, ska nog åka lite snowboard i år också.
Nä undrar om man ska ta och sova så man får fylla år nån gång :)

För övrigt så - Idag har jag haft en jättebra dag, känner mig bara så avslappnad och lycklig, tillfreds med livet - väldigt skön känsla.

Kommentarer
Postat av: pappa

Stort grattis från en pappa som längtar efter sin dotter. Kram / pappa

2008-11-25 @ 08:21:12
Postat av: Anna

hej ida! grattis på födelsedagen såg jag nu:) jag fyller på torsdag ;) hihi, ha en fin dag! kram/ anna

Postat av: Towa

WIHOOO GRATTIS Tusen kramar till dig på din dag!

2008-11-25 @ 16:38:56
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: emelie

Grattis vännen!! Hoppas du får en super mysig dag.. Massa Kramar

2008-11-25 @ 17:09:02
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback