Promenad

Nuså, ska ni få följa med i min promenad i bilder;


Idag står termometern på -3 men det känns betydligt kallare i luften så på med sköna,varma kläder


Jullan ska få springa lös idag så vi tar rundan över alla stora ängar


Jullan får agera modell(i koppel för tillfället) 


Men nu är det dags att springa av sig!


Det var sjukt vacker ute idag, åsså sådär härligt kallt


Så man blir alldeles rosig om kinderna


Ahhh soooool


Sötvovven. Mkt duktig på att lyssna på mig! :)


Sen kom vi in i skogen


Jullan ville posa lite på en sten


Haha, sen hoppade hon ner..

Ja... de var min promenad i bilder de. Har rensat mobilen på lite bilder också så jag kanske lägger upp de här sen. Nu ska jag nog ta och lägga in lite fler kläder på tradera, det är skitkul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: pappa

Vilka härliga bilder Ida. Saknar dig.



Kram Pappa

2008-11-11 @ 18:54:22
Postat av: Sussi

Super fina bilder, kram

Postat av: Anonym

Kikar in =)

2008-11-12 @ 14:31:57
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback