Tisdag

Yesterday firade vi mami tidigt tidigt, eller okej, klockan var runt sju iaf. Jag gjorde färskpressad apelsinjuice och kvällen innnan hade jag o Linnea bakat cookies, så mamma fick en hjärtformad. Så sjöng vi och hon öppnade paket, sen var de dock bara att springa till bussen för både jag o Erik skulle börja vid 8. Och igår hade jag en riktigt bra dag! Skönt att även måndagar kan vara toppendagar. Småpratade med lite folk (skönt när det inte bara är så att folk kommer fram å frågar typ, öh vet du var mjölet finns? Nä tyvärr jag jobbar inte här...sånt kan vara svårt att förstå för endel.) fick även en komplimang av ett gammalt par som tyckte jag var "jättesöt"  tackar tackar :) de blev jag väldigt glad för!
Efter jobb på Hemköp, Hemköp(nr.2) och Willys drog jag vidare på Jocks och sprang intervaller i 50min innan jag var tvungen att gå till bussen, hade kunnat stanna där hur länge som helst annars :) Blev iaf en lång dag och kom hem ca 12 timmar efter jag klev ur dörren på morgonen. Fick middag av mamma, la mig och läste lite och sen somnade jag vid 21-tiden, skööönt!
Idag har jag mailat alla som har vunnit mina auktioner på tradera. Sen ska jag ha promenad dejt med Marina vid 13-tiden och i eftermiddag kanske det blir ett styrkepass på jocks, får se.
En vecka kvar till min födelsedag iaf, fick lite panik förut när jag inte kunde minnas om jag skulle fylla 22 eller 23... Men det är 22 iaf!
Nästa fredag åker vi till Sundsvall med hela Eriks familj och halva släkt :) över en helg, ska kolla på basket, gå på IKEA å alla andra affärer där ute, ska bli jätteskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback