veckan

Som sagt så har det varit en hektisk vecka, rätt så ovanligt för att vara mej. Hade iaf en väldigt bra födelsedag, tror det var den bästa nånsin faktiskt. Fick färskpressad apelsinjucie och pepparkakor som frukost på sängen tillsammans med massvis av underbara presenter, fick bl.a en pulsklocka av erik, gud vad han är bra :)
Sen drog vi in på stan och jag köpte en peakjacka i present till mig själv, + lite andra grejer. Sen åkte vi vidare till storsjöbadet och bastade i relaxen, åkte rutschkanor och käkade hamburgare till lunch. Jättemysigt! Satte mej sen på bussen till Åre för körträning och ett glas vin på Dahlboms med alla i b.o huset medan Erik åkte hem till Hammerdal.
 Körträningen förresten.. haha, alla var jätte duktiga på att sjunga! utom jag då... :) nä men det är faktiskt kul att sjunga och då skiter jag i hur det låter. Luciagruppen har förresten startat en facebook grupp som heter Åres Lucia 2008 (tror ja de va) så gå med där!
Nä nu ska jag väl ta och packa då vi åker till Sundsvall över helgen, ska bli så mysigt att bo på hotell, gå på basket och såklart ikea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback