rullskidor!

Nu ska jag snart gå upp på jobbet men först vill jag bara visa er vad jag gjorde igår;



Åkte inlines med de här tjejerna! Gå in på deras blogg
www.rullatillnorge.blogg.se

Det är min kusin Sofia och jag längst upp sen är det hennes kompisar från Ljusdals skidgymnasium, de sov här i söndagsnatt och lagade middag åt mej :) lyxigt! De var jättekul att få lite tjejbesök! Sen skulle jag följa med dom till duved på rullskidor, var det tänkt.. men det var alldeles för svårt, har bara åkt en gång tidigare.. så jag tog mina inlines istället och det var perfekt! hur roligt som helst faktiskt!

Kommentarer
Postat av: moster Lotta

Vad gulligt av dig att låta de trötta men glada tjejerna bo hos dig. Visst är det kul med släkten fast vi ses för sällan. Nu kan jag uppdatera mig om dig och Erik och läsa din blogg ialla fall...hoppas vi ses snart,kram från Lindarna i Hudik

2009-08-26 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback