segt..

gud vad segt det är här på jobbet idag.. har varit här sen kvart i sju imorse och det har varit väldigt lungt hela dagen. Inte så konstigt kanske med tanke på att det är strålande sol och blå himmel ute :) längtar tills jag slutar så jag också får gå ut och njuta lite, fast det blir bara en kort stund för sen ska jag packa ihop min väska och bege mig till bussen som går 16.00 sen får jag äntligen träffa min älskling som ska möta mej på busstationen, jag längtar!
ska till hammerdal ikväll där det tydligen är lan, ska ta med min egna dator också så jag kan joina :) sen blir det fiske i tannsjön på lördag tror jag, det ser jag verkligen fram emot! ska ta med kameran också och förhoppningsvis blir det en gädda eller två, eller ännu bättre, öring!
Nä nu ska jag ta och gå en sväng i lokalen här, det är helt tomt! Har redan städat allt jag kan komma på, och moppat golven å grejer..

trevlig helg allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Lycka till med fisket i värmen. Jag längtar efter dig. Kram / Pappa

2009-08-07 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback