Virus

Min dator har fått dödsvirus, därför jag inte har uppdaterat på några dagar. Men nu sitter jag på jobbet så jag tänkte jag skulle passa på att skriva lite medan det är lugnt här. Ställde klockan på 05.50 och snoozade ett litet tag sen var det bara att gå upp, det bästa är verkligen att inte tänka alls då utan bara göra de, även fast man är sjukt trött! Har dessutom sovit till typ 11-12 hela veckan så det var en stor omställning. Men sen är det sovmorgon en vecka innan jag börjar lika tidigt nästa fredag igen.
Man börjar märka att det går mot höst, dags att börja använda mössa och höstjacka känner jag.. kanske inte blir nåt mer badande i sommar? tråkigt isåfall..
Vi ska åka och kolla på golden retriever valpar nån dag framöver, vet inte riktigt hur jag ska kunna åka därifrån utan att ta med mej en! de är ju så otroligt söta när de är valpar (när de är vuxna också såklart) men just valpar.. är nog de sötaste som finns!
Elin & Johan flyttar till Oslo snart, tråkigt men då får man ytterligare en anledning att åka dit och hälsa på, jag saknar faktiskt oslo.
Jaa.. hade kanske inte så mycket mer att skriva, men trevlig helg på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart att det blir mer bad i sommar! =) Kramar kusinen

2009-08-14 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback