iphonebilder

Det har hänt litegrann nu på några dar..
I höstas fick jag veta att jag hade fått jobb på Åregården, jag fick ett special schema efter eget önskemål om att jobba varannan vecka frukost och varannan vecka städ. Första frukostveckan hade jag innan jul och den gick jättebra. Första städveckan hade jag under jul och fick då ledigt alla dar utom lör-sön den veckan, så jag var jätteglad över att jag kunde åka hem till jul. Andra frukostveckan gick ännu bättre och jag jobbade även lunch + serverade på nyårskvällen, vilket var riktigt roligt trots att jag inte har gjort det så många gånger. (härliga arbetskamrater också)
Min andra städvecka var alltså den här veckan, men i söndags blev jag sjuk så jag var hemma från jobbet mån-tis + att jag var ledig ons-tors, så jag gick på jobbet först i fredags. Alltså totalt min tredje dag på städet.. Och min sista... Jag har blivit jätteless på att städa nu, det är inte ett dugg kul längre faktiskt. Så jag och min chef där kom fram till att det är bättre att låta nån med lite mer motivation ta över mitt jobb där. Så, nu jobbar jag bara varannan vecka frukost! (och lunch och middag ibland) Och det känns helt fantastiskt skönt faktiskt...
Men! Jag har pratat med Andreas på Gold's gym om att få jobba extratimmar i receptionen där och om det är nåt jobb som jag verkligen skulle vilja ha så är det de här. Tror det skulle passa mig perfekt!
Och! Igår ringde Erik och sa att det var en kille på hans jobb som undrade om jag skulle kunna tänka mig att jobba med onico nån gång per vecka i några månader, som ett eventjobb. Vilket lät hur kul som helst, så jag pratade just med den killen nu och han skulle ringa tillbaks om lite tider och sådär.
Så, från ett jobb direkt till ett annat.....

Här är iaf mina iphonebilder, alla är från igår!

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad kul att det händer bra saker för dig. Hoppas du får de jobb du vill ha.

Kram / Pappa

2009-01-12 @ 08:19:10
Postat av: elin

snygga bilder! nu ar vi pa nz och ska sova ett tag innan vi ska ut pa resans forsta festdag!! saknar dej redan och tusen tack for overraskningsbrevet! gulle dej!

2009-01-13 @ 00:19:53
Postat av: Alina

snygg header!! Nattinatti! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback