idag

Vi mötte upp Anders & Lotta på broken förut i eftermiddags, jag drack en strawberry daquiri och det var sjukt gott :) väldigt svalkande i solen! Sen gick jag på personalmöte på jobbet och efter de hem och nu har vi precis storstädat hela våran stora femma, så skönt att få det gjort innan man åker iväg.
Cyklade ju förresten idag! sjukt kul var de! ramlade två gånger varav den ena måste sett ganska rolig ut, vilket de också gjorde enligt Erik.. :) vi var uppe på toppen och jag kom från en nedförsbacke rakt mot snön, fick dock ingen fin övergång som jag hade hoppats på utan cykeln tvärstannade vid snökanten och jag gjorde en fin volt över styret.. :)
nu är det sovtajm, ha de fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback