cyklar...

Ojojoj det blir dyrt det här.. sitter och kollar på racing cyklar för mellan 10-13 000, ska ha en sån nån gång! helst till våren då eftersom jag ska cykla vätternrundan i min tjejklassiker :) som för övrigt är del två snart, eller ja -i februari! har fått med mig några andra tjejer men försöker peppa dom flesta :)
har hittat ett par spinninskor också som jag vill ha men de är slut överallt! finns inte min storlek vilket är otroligt störigt.. shimano wr40 heter dom iaf, kanske nån som har ett par hemma att sälja? :)
och skotern.. har fortfarande inte varit på banken, men det blir nog framöver. nu är det ju snart dax för skidpremiär också, snökanonerna har gått på full fart de senaste dagarna.
Inom 8-10 dagar kommer vi flytta tillbaka, till våran helt nyrenoverade lägenhet, jippie!

Imorrn är det medlemsfest på Holiday men först är det roliga pass under dagen på gymmet och jag ska först träna body combat, sen ett disco pass och avsluta med body balance, där jag måste gå ca en kvart innan slutet då jag ska jobba mellan 16-18. sen börjar pastabuffén och fördrinken kl.19 nere på holiday, det ska bli kul

måste kolla vidare på idol nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback