jobb...

Insåg just att jag har jobbat nio dagar i rad.. känns dock inte som det! och innan det var jag ledig två dar och jobbade åtta dagar i rad.. Tur jag gillar mitt jobb! :) och sen är det ju inte så att jag jobbar åtta timmar varje gång jag är här heller, som igår då jobbade jag ju bara 2,5 timme.
Vi var på Country igår, deras halloween firande är ju hur kul som helst! hade min topp-3 utgång i åre nångonsin igår! :) det var jätteroligt att se allas utklädnader och träffa massa folk, det var fullpackat också vilket det nästan aldrig har varit när jag har varit där.

nä nu ska jag fortsätta jobba :)

trevlig söndagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: pappa

Det är kul när du uppdaterar bloggen.

Kram

Pappa

2009-11-01 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback