Söndag..

Idag är det söndag.. jag har börjat den här dagen på äkta söndags-vis med te, frukost vid elva, mysdress och tofflor åsså lyssnar jag på beyoncé och shoppar lite julklappar över nätet.
Har sån fruktansvärd träningsvärk i ryggen, armarna och vaderna sen combaten igår.. och säkert lite från dansen & body balancen. men det känns bra :)
Var en jättetrevlig medlemskväll på holiday igår med pasta buffe och lite vin. vi satt och snackade rätt länge där nere innan vi begav oss mot dahlboms, men där var det lite för mycket norskar och inte så många man kände så jag var faktiskt hemma lite efter tolv. rätt skönt att komma hem så tidigt en lördagkväll.
Så idag ska jag bara fortsätta slappa i soffan och sen bege mig mot jobbet till fyra..

Fortsatt trevlig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ser fram emot att hälsa på er i Åre efter jul ! saknar dig! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback