tisdag

Har varit hos Nalu ikväll och käkat middag, kantarellsoppa och baugetter -mums! Sen har vi druckit gott te och slökollat lite på tv.. myspys! Jag lånade en skjorta också som jag kanske ska ha på lördag då det är Gold's Gym fest på holiday, det ska bli skoj!

Jag ska prata med en tjej på banken som heter Marlene(johanna, ja din kusin :) om lån för att kunna köpa en skoter! jag är verkligen sjukt sugen på att köpa en, vet dock inte riktigt vad för skoter jag ska ha men det ska jag prata med Ulf (eriks pappa) om så kanske vi kommer fram till nåt :) att ta lån känns stort men spännande! är kanske inte så värst spännande igentligen, haha :)

Längtar till nästa helg då elin och johan kommer hem!

För övrigt går det jättebra för mina auktioner, nästan alla som har bud på sig vilket jag tycker är jättebra för det betyder att jag får skicka iväg det, och det kommer till användning! :)
Har ni kollat nåt?

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Ida. Du kan köpa min skoter billigt, den är gammal men riktigt billig.



Kram

Pappa

2009-11-11 @ 09:32:32
Postat av: Anna Svärd

IDA! köp en skoter! FAN vad kul!

köp en lynx 550! det har jag =)

ska till åre 25-26 november jag! kanske ses nått då!!

2009-11-11 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback