Tradera


Nu har jag suttit i flera dagar och lagt upp massvis med grejer, mestadels kläder ur min garderob som liksom bara ligger utan att användas. Bättre att försöka sälja det vidare till folk som kommer använda det istället då!

Gå in och kika på den här
länken


Är helt snurrig i huvet, har suttit hela morgon idag också och lagt in byxor och annat. Somnade inte förrän vid halv två igår då jag satt och kollade igenom alla mina gamla bilder på bilddagboken, ganska kul att kolla tillbaks!
Nu ska jag fixa i ordning mat till jobbet (blir nog tacos sen igår) och sen ska jag upp och jobba mellan 16-20 och sen tänkte jag träna efter det. Imorrn ska jag på Body Balance för första gången på evigheter, det ska bli skoj!

In och buda med er nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback