i Kungsbacka

I helgen var jag och hälsade på farmor och farfar i Kungsbacka. Tog flyget ner på morgonen i fredags och åkte hem igårkväll.
Vi har haft det jättebra, ätit goda middagar och pratat om gamla minnen och resor som farmor & farfar har gjort (dom har varit på väldigt många platser)
I lördags åkte vi till först till Varberg och sen vidare till Ullared för att gå på GeKås. Där var det otroligt mycket folk och när de ropade ut i högtalarna att det var en timmes väntetid till kassorna så orkade jag inte kolla runt mer..
Som vanligt när jag är och hälsar på hos dem så har jag varit ute och sprungit på "slingan" som det kallas som är en härlig runda på bra underlag där det passar perfekt för en löptur.
Kort sagt så har jag haft en väldigt bra helg!

Här får ni lite bilder:


Farmor och Farfar




Ullared



"Slingan"



Dom är så fina så!

Kommentarer
Postat av: Marina

Mysigt =)

Postat av: Stina

Vilka fina bilder på farmor och farfar! Trevligt att träffa dig!

2010-10-26 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback