Morfar 85år!



I helgen som var firade vi morfar som fyller 85 år ute på Andersön tillsammans med kusiner, mostrar och morbror -och morfar såklart. Vi grillade korv, pinnbröd och marshmallows och lekte lekar ute i skogen. Jullan var också med och hon tog sig några dopp, i det iskalla vattnet.
Elin och Johan hade kommit hem från Oslo vilket såklart var jättekul, är alltid så himla roligt när dom är hemma!
På kvällen hade vi champagneprovning, trerätters och dans till musik som morfar hade valt på spotify.

Nu till helgen åker jag ner till Göteborg för att hälsa på min farmor & farfar som bor i Kungsbacka. Vi ska äta lunch med alla mina kusiner där nere också på söndag, så det ska bli skoj! Ska försöka ta lite bilder då som jag kan lägga upp här sen.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe i soffan, kolla ut på den snötäckta skutan och den blåa himlen.. var för övrigt -4.8 grader här för nån timme sen.




Sen ska jag ringa min fina lillasyster och önska henne GRATTIS på 17-årsdagen!


Kommentarer
Postat av: Marina

Men vad mysigt och grilla och leka i skogen, jag vill också. Ser så himla mysigt ut på korten. =) Hoppas du får en trevlig helg i gbg.

Själv får jag ner Jannike och Sofia på besök i helgen, så nu ska jag sätta gång att plugga järnet så man slipper ha sånt hängade över sig i helgen. =) Lät inte alls så dumt med snö på skutan och kaffe heller för den delen, synd vi bor så långt ifrån varandra annars hade vi kunna gjort varandra sällskap, med kaffe och massa surr =)

Hälsa grattis till Linnea också =) Kramar!

Postat av: Maria

Hej! Va kul att du bloggar så mycket igen!

Hade missat de... Spana in min blogg :)

(målar förresten på tavlan för fullt!) kram!

2010-10-23 @ 14:21:19
URL: http://amiraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback