Morgonspinning

På fredagar har vi ett spinningpass som börjar 06.45 som jag brukar gå på ibland. Även fast jag inte börjar förrän 11 så är det skönt att komma upp och ha sin träning för dagen avklarad, speciellt på fredagar -så kan man börja få lite helgkänsla sen.. :) fast för mig spelar det egentligen inte roll om det är helg eller inte, eftersom jag oftast jobbar både lördag och söndag.
Men idag var det extra härligt att vara med på passet då vi har utsikt över åresjön och bort mot Duved där himlen var alldeles rosa och blå. Nu skiner solen som den har gjort den senaste veckan och jag hade väldigt gärna velat njuta av den idag men tyvärr så är jag inomhus hela dagen tills jag slutar kl.19
Då ska vi iväg på invigning av den "nya" Peak Performance butiken som är lite omgjord och har blivit jättefin. Sen drar ju även Höstmarknaden igång i eftermiddag och det är alltid lika mysigt, varje år!

Nu ska jag ta och fixa iordning lite matlådor till jobbet och sen kila iväg.. brukar gå ungefär 2min innan jag börjar eftersom jag har så nära till jobbet.. lyx :)



Inbjudan till Peak Performance General Store's invigning i Åre

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Ida

Det är jättekul att du skriver så ofta på din blogg nu. Kram pappa

2010-10-01 @ 12:07:15
Postat av: olivia widholm

vi får köra morgonfika efter passet någon dag när vi känner att vi har tid :) skulle vara galet mysigt /o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback